Nasze autorskie rozwiązanie do zarządzania informacją w firmie. Entelli 2.0 to druga edycja platformy, którą dostosujemy do Twojej firmy, żebyś miał informację podaną tak, jak  tego oczekujesz: łatwo, szybko i bezpiecznie.

Platforma potrafi dostarczyć informacje, sprawy, pliki zarówno w zakresie administracji Twojej formy jak i tej części, która przynosi bezpośrednie dochody.
W dłoni, za pomocą komputera, tabletu, telefonu, widzisz co dzieje się w Twojej firmie.

Czy czas ubezpieczyć samochód, czy umowa z kluczowym Klientem się kończy, czy trzeba odpowiedzieć na korespondencję - Entelli 2.0 pamięta o wszystkim, ułatwia pracę i informuje o postępie i czasie realizacji. Jest narzędziem dla wszystkich pracowników.

Twoje zadania i Twoich pracowników, raporty, archiwum, sprawy, umowy - zorganizowane tak, jak tego oczekujesz.
jedną referencję otrzymujemy codziennie
od 8 lat
właśnie tyle lat sami używamy platformy do zarządzania informacją w firmie
dzisiaj śmiało wystawiamy sobie cenzurkę z najlepszą oceną
zaufali nam
Repozytorium dokumentów
Wysyłanie wiadomości
Sprawy
Rejestry
Edycja dokumentów
Wysyłaj wiadomości innych użytkowników, czy całych działów, kontrahentów i dostawców bezpośrednio ze swoich zadań. Zawsze masz historię wszystkich powiązanych zdarzeń.
Szablony dokumentów
Gromadź pliki w bezpieczenym miejscu, gotowe do edycji i wspólnej pracy z innymi osobami.
Zdefiniuj wzory dokumentów dla Twojej firmy (np. papier firmowy, wzorzec oferty) w postaci szablonów i pozwól aby system generował je dla Ciebie automatycznie.
Wszystkie twoje sprawy łatwo dostępne i przypominające o terminach i powiązanych zdarzeniach. Powiązana korespondencja i załaczniki w zawsze w harmonii.
Dostosujemy je do twoich potrzeb. Będą w uporządkowany sposób zawierały wszelkie potrzebne sprawy, które zwykle gromadzisz w segregatorach, poczcie email, czy wprost na dysku komputera.
Zapomnij o poszukiwaniu aktualnej wersji dokumentu. Możesz tworzyć wszystkie swoje dokumenty bezpośrednio z poziomu sprawy, zadania. NIc nie zapisujesz w komputerze - wszystko w aplikacji.
Poczta e-mail
Stwórz bazę wszystkich kontaktów firmowych i przechowuj je w jednym, łatwym do wyszukiwania miejscu. Mają wiele funkcji, które pamiętają za ciebie o wydarzeniach związanych np. z Klientami.
Kontakty
Platforma zawiera pocztę email, w niezbędnym dla biura zakresie, którego nie spotkasz w Twoim Outlooku. Zawsze możemy ją rozbudować podnosząc intuicyjność, a nie ilość ikonek, czy funkcji.
Raporty
Jeden klik i generujesz potrzebne raporty. Nie masz i na to czasu ? OK, dostaniesz je na email w wybranym terminie !
Wyszukiwanie
Platforma zawiera wygodne mechanizmy wyszukiwania. Zacznij pisać czego potrzebujesz i już jest wynik. Nie ma nawet przycisku "szukaj".
Pamiętaj
No właśnie. Przygotowaliśmy platformę tak, by to ona pamiętała za ciebie i informowała wtedy, kiedy należy.
Sekretariat
Przez sekretariat, czy kancelarię przechodzi wiele spraw. Załatwienie ich i oczekiwanie na decyzję, często je przeciąga. Teraz będzie łatwiej i zajmie to mniej czasu.
Zadania
Pracownicy
Procesy
Zdefiniowane wg. twoich wytycznych. Łatwe i intuicyjne procesowanie przyspiesza pracę, nie zastanawiasz się nad podstawowymi funkcjami, działasz sprawniej i bezbłędnie.
Wygodnie zarządzasz urlopami, wnioskami urlopowymi, czy planem urlopów. Platforma o pracowniku powie wszystko, co istotne dla działu kadr, bhp, czy księgowości.
Skłąda się z nich każda sprawa. Zlecaj je innym sobie, resztę załatwi platforma, będzie pamiętała o wszystkim i powiadomi kiedy trzeba.
Funkcje platformy Entelli 2.0
Wszystko, co potrzebne do efektywnego zarządzania
Możesz zainwestować
lub płacić miesięcznie
od 250 PLN +23% vat za 5 użytkowników
kancelaria prawnicza, obsługa budowy, obsługa klientów biura rachunkowego
Posiadamy też gotowe platformy branżowe:
Entelli 2.0
w firmie i instytucji

usprawni procesy zarządzania
zredukuje zbędne koszty
zaoszczędzi czas
przyspieszy i uprości raportowanie
przyspieszy podejmowanie decyzji
zapewni wzrost własnej wartości



Jeżeli poszukujecie Państwo systemu informatycznego, który będzie dostosowany do Waszych unikalnych potrzeb i wymagań, a posługiwanie się nim będzie intuicyjne i zaoszczędzi wasz czast to OSPsource jest dla Was idealnym rozwiązaniem.
To system dla każdej firmy czy instytucji, która pragnie zdobyć przewagę nad konkurencją lub osiągnąć doskonałość organizacyjną poprzez:

- zmniejszenie kosztów prowadzonej działalności oraz zapewnienie spójności działań,
- uproszczenie własnych procesów oraz procedur wewnętrznych i ich automatyzację,
- odciążenie pracowników dzięki wyeliminowaniu czasochłonnej biurokracji i skupienie ich uwagi na działalności biznesowej przynoszącej zyski,
- zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów dzięki poprawie jakości i terminowości załatwiania spraw,
- szybkie podejmowanie decyzji oraz umiejętność wprowadzania zmian, umożliwiających stałe doskonalenie organizacji firmy.

Szeroki zakres zastosowań (możliwość zamodelowania dowolnego procesu biznesowego, obiegu, sprawy, szablonu dokumentu) powoduje, że skala wdrożenia systemu nie ma żadnego ograniczenia. Może to być wdrożenie np. dla pracownika kancelarii czy sekretariatu, odpowiedzialnego za wprowadzanie, opisywanie i wyszukiwanie dokumentów, jeśli firma jest zainteresowana tylko taką funkcjonalnością. Z drugiej strony odpowiednio wdrożony system może obsługiwać kilkaset, czy kilka tysięcy użytkowników, pomiędzy którymi wymieniane są dokumenty i zadania. Skalowalność systemu zapewnia obsługę dowolnej liczby użytkowników, spraw oraz dokumentów i ich archiwów.
zapraszamy na demonstrację
NIP 967-09-83-305
Kapitał zakładowy: 100.000 PLN
Zarząd Spółki: Bogdan Balcer, Arkadiusz Balcer, Edyta Balcer

Wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy KRS 0000030384
PW
"BIUROMAX-BALCER"
Sp. z o. o.

ul. Jagiellońska 103,
85-027 Bydgoszcz, Polska
(c) 2016 Biuromax-Balcer - All rights reserved
Infolinia: 801 000 208
Sekretariat: 52 / 346 1306
Tel. działu handlowego: 52 / 346 1528, 52 / 346 0165
Serwis: 52 / 346 1237

Sekretariat: sekretariat@biuromax-balcer.pl
Dział Handlowy: handlowy@biuromax-balcer.pl
Serwis: serwis@biuromax-balcer.pl