Czym jest audyt druku w firmie?
A gdybyśmy powiedzieli, że kopiowanie, drukowanie, skanowanie, przesyłanie dokumentów może napędzić Twoją firmę?
A gdyby audyt nie kosztował Ciebie nic?
Audyt druku to kompleksowy zestaw działań realizowanych przez doświadczoną w przetwarzaniu dokumentów firmę (drukowaniu, kopiowaniu, skanowaniu, archiwizacji, przekazywaniu) skupioną na osiąganiu Twoich celów. Jest najlepszą odpowiedzią na pytania, które zadaje sobie wiele firm.
A gdybyśmy wspólnie z Tobą zbudowali rozwiązanie drukowania, skanowania, kopiowania i obiegu dokumentów i spraw w wersji 2.0? Bez zbędnych kosztów, bez zmartwień... doskonale...

Na jakie pytania odpowie audyt druku?
Czy użytkuję sprzęt spełniający moje potrzeby, czy może mnie ogranicza?
Czy przepłacam za użytkowanie sprzętu, tonery, serwis?
Czy serwis jest skuteczny i kompetentny, a dostawcy tonerów odpowiednio się nami opiekują, szczególnie w sytuacjach trudnych?
Czy czas ich reakcji jest odpowiedni do potrzeb?
Czy pracownicy Twojej nie poświęcają za dużo czasu na zajmowanie się sprzętem i powiązaną tematyką?
Czy informatycy muszą zajmować się sprzętem drukującym?
Czy występują elementy nadużycia?
Czy sprzęt jest dopasowany tak, by szybko realizował potrzeby pracowników?
Czy to wszystko nie kosztuje za dużo ?
Zapewne oczekujesz by Twoi pracownicy bardziej skupili się na zadaniach przynoszących firmie zyski.
Szukasz oszczędności?
Porozmawiajmy o tym!
Zrealizowaliśmy liczne audyty w małych firmach, dużych podmiotach gospodarczych i urzędach. Zapytaj nas o referencje!
Dla nowych Klientów
Dla aktualnych Klientów
Pomaga ocenić zapotrzebowanie na te elementy środowiska druku, które je usprawnią, obniżą koszty i ustabilizują je na niskim poziomie w całym biurze lub jego części.
Pomaga zoptymalizować i doprecyzować koszty nieefektywnego środowiska druku, które wystąpiło na skutek zmian, a wymaga korekt i rewitalizacji.
Statystyki naszych audytów
Redukcja nakładu to średnio 17%, są i takie, które pozytywnie korygują wydatki na druk o 45%.
Ponad 100 wdrożeń naszej autorskiej usługi OneStepProfit w firmach, korporacjach i urzędach.
Klienci, którzy byli przez nas audytowani do dziś są zadowoleni i polecają nas.
Nasz kompetentny zespół gwarantuje tylko bezpieczne i skuteczne rozwiązania oparte na sprzęcie i oprogramowaniu..
Kogo audytujemy?
Firmy i urzędy, które chcą się rozwijać i ograniczyć czas swoich pracowników poświęcany na sprawy nie przynoszące przychodów.
Poszukujących usprawnienia w druk, kopiowaniu i skanowaniu oraz obsłudze serwisowo-eksploatacyjnej.
Firmy poszukujące rozwiązań archiwizacji i uporządkowania dokumentów i spraw.
Działalności gospodarcze realizujące duże nakłady druku, a w następstwie skutecznej opieki serwisowej.
Etapy audytu
1
Aby określić konkretne cele audytu druku, proponujemy wypełnienie szczegółowej ankiety. W ten sposób nadasz priorytet i kierunek naszym działaniom. Oto najpopularniejsze z wytypowanych przez nas celów:
Optymalizacja i redukcja kosztów druku i papieru
Odciążenie informatyków i administratorów
Bieżące wspieranie użytkowników urządzeń drukujących
Skrócenie czasu naprawy urządzeń
Optymalizacja drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Diagnostyka techniczna
Dopasowanie do potrzeb użytkowników i "flow" produkcji
Ocena ekonomiczna
Zdrowie i ochrona środowiska
Podniesienie bezpieczeństwa IT
2
To część praktyczna audytu druku podczas której kompetentny zespół audytorów zbada Twoje środowisko druku – wszystkie urządzenia oraz sposób ich wykorzystania, wpływ na twoje działania biznesowe. Nasi specjaliści dokładnie zbadają potrzeby pracowników, zdiagnozują sprzęt i użyteczność do twojego sposobu prowadzenia biznesu. Równolegle zbieramy kompletny zestaw danych do analiz we współpracy z administratorami, informatykami i księgowymi.
3
Na tym etapie koncentrujemy się na analizie zebranych danych. Dzięki autorskim narzędziom i doświadczeniu z ponad 100 audytów, minimalizujemy ryzyko wystąpienia błędów. Proces ten może zająć nawet kilka dni roboczych. Efektem pracy będzie obrazowy projekt z propozycją najlepszego rozwiązania, które skonsultujemy z wyznaczonymi osobami w Twojej firmie tak by wspierał Twój biznes w jak największym możliwym zakresie.
4
Audyt środowiska podsumowujemy propozycją optymalnych zmian oraz prognozą wydatków na kolejne 5 lat. Będzie to rodzaj rozbudowanej i precyzyjnej oferty, której wdrożenie pozwoli Ci zrealizować określone przed audytem cele. Teraz możesz podjąć decyzję, czy zaprojektowana przez nas optymalizacja środowiska druku zostanie wdrożona. Ze zrealizowanych dotychczas audytów wynika, że 98% z nich zostało wdrożonych, a Klienci najczęściej podpisywali z nami umowę OneStepProfit w ramach której dostarczyliśmy kompletne rozwiązanie: sprzęt, usługi serwisowo-eksploatacyjne, oprogramowanie monitorujące. Ponieważ najczęściej umowy są 3-letnie, Klienci po tym czasie chętnie aneksują umowy na kolejny okres.
Zaproś nas na niezobowiązujące spotkanie!
(+48) 52 3461306
Pon - Pt: 7:30-15:30
info@biuromax-balcer.pl
Skontaktujemy się w ciągu 2h
Bydgoszcz
ul. S. Sadowskiego 12